السبت، يوليو 12، 2008

مش قادر اركز

انا اسف اوى ياجماعه عشان قلتلكو انى حارجع اكتب ومكتبتش حاجه بس مش عارف مالى انا مش عارف اركز خالص مش عارف اكتب اى حاجه انا تقريبا دماغى فضيت
ادعولى انها ترجع تتملى تانى
تحياتى

هناك 9 تعليقات:

سمراء يقول...

معلش يا ابو حميد هو بس عشان يمكن كنت متوتر كل الفترة اللى فاتت
خد راحتك شوية ومتفكرش تكتب لانك كل ما تفكر مش هتلاقى حاجة تكتبها لما عقلك يصفا هتلاقى نفسك لوحدك بتكتبلنا احلى كلام

سارة درويش يقول...

دماغك عمرها ما هتفضى يا عمو أحمد صدقنى

انا كمان عديت بالمرحلة دى بعد الامتحانات .. هتقضى فترة انتخة كده بس بعد كده متأكدة انك هترجع تمتعنا بمواضيع رووووعة واروع من الروعة كمان
انت بس خدلك فترة كده استريح فيها وان شاء الله كله هيبقى تمام .. بس ماتغيبش علشان مستنينك ووحشتنا كتاباتك

mostafa rayan يقول...

حبيي .. ازيك يا قمر
عامل ايه وايه اخبارك
ان شاء الله تكون جاوبت كويس جدا في امتحاناتك
وان شاء الله تجيب اعلي تقدير
وبالنسبة لدماغك هي بس مهيسة بسبب الأمتحانات
يومين كدة وهتبيقي ريلاكس وترجع تتملي تاني
تحياتي ليك يا قمر

dina يقول...

و الله الحالة دى عند مدونين كتير اوى و انا منهم..دا انا كل البوستات الاخيرة دى كتب كاتباها قبل كدا...بس انا قريت جملة للعقاد كان بيقول ماتقراش غير لما تحس انك عاوز تقرا و اعتقد ن بردو ماتدونش غير لما تحس انك عاوز تدون و كتير بنحتاج لوقت راحة تامة
اعتبرها فترة نقاهة

mnoon يقول...

فى ظل الأزمات
من الصعب على الأنسان أن يبدع
لأن إضطرابه وقلقه وخوفه يشغله
عن التفكير المركز
وإذا لم يكن هناك تركيز فى الفكر لم يكن هناك جديد

دا كلام إنيس منصور
كنت ناويه أنزله بوست عندى
لما وصلت لنفس الحاله اللى بتعانى منها

فتره وهتعدى إن شاء الله

سلااااااام

canary يقول...

ومين سمعك يا اخويا دة حقى الكلام كأنه خلص من دماغى خالص بس انا بقى غيابى كان قهرى عشان الانترنت
وطبعا مش عارفه اشكرك قد ايه عشان سؤالك عليا
تصدق ان انت الوحيد اللى مسئلش؟ههههههه

canary يقول...

لا بقى الغيبه طالت يا ابو حميد

كلمتى يقول...

على فكره انا والله مريت بنفس الحاله دى

كنت كل ما اجى اكتب احس انى مش عارفه اكتب

وكل مااحاول ماتعجبنيش كتاباتى واقطع الورق لحد ما زهقت

عارف عملت ايه ؟

اخدت عهد انى مش همسك قلم واحاول اكتب الابعد اسبوعين

ووالله قبل ماالاسبوع الاول يفوت

لقيتنى ماسكه القلم وطلعت كل اللى جوايا

لانى استريحت فتره انت كمان محتاج تستريح

وهترجع زى الاول واكتر كمان ولا يهمك

غير معرف يقول...

ايه يا عم فينك طول الوقت دة
انا بس عايز اقولك رمضان كريم وكل سنة وانت طيب