الاثنين، مارس 31، 2008

حبيبتى..


حاربت كثيرا من اجلك..
حاربت كثيرا من اجل نظره شوق منك..
حاربت كثيرا من اجل همسه حب منك..
حاربت كثيرا من اجل ان ادخل جنه قلبك..
ولكنى احارب نفسى الان لكى اخرج منها..
احارب نفسى التى لازالت تهواكى..
انا مسافر فى الصحراء قتله العطش وانتى مائى..
اشربه فيقتلنى..
ولكن ماحيلتى..فانتى دائى ودوائى..

هناك 10 تعليقات:

wael يقول...

ايه ياعم الحب ده كله
كلمات حلوه جدا احييك على اختيارك

عمو احمد يقول...

متشكر اوى ياوائل,كلك ذوق والله

استراحة محمد يقول...

عشان خارج من القلب فالكلام يوصل للقلب

عمو احمد يقول...

متشكر اوى يامحمد

Sherif Mesallam يقول...

كلام جامد يا احمد

عمو احمد يقول...

شكرا ياشريف,تسلم

Unknown يقول...

لا لا لا ..انا شاكك فيك انك تكون اب حميد الى انا عرفه ..ايه الكلام الجامد ده يله ..احساسك عالى اوى اوى اوى ..دعنى انحنى لك شكرا

عمو احمد يقول...

eslam يقول...

لا لا لا ..انا شاكك فيك انك تكون اب حميد الى انا عرفه ..ايه الكلام الجامد ده يله ..احساسك عالى اوى اوى اوى ..دعنى انحنى لك شكرا
-------------------------------------
ربنا يكرمك يالوما
كلك ذوق

mostafa rayan يقول...

حلو قوي اللي انت بتقوله دة

عمو احمد يقول...

mostafarayan يقول...

حلو قوي اللي انت بتقوله دة
-------------------------------------
متشكر اوى كلك ذوق